Välkommen till blöjparadiset!

God kväll bloggen! Gud vilken härlig dag vi har haft! Vi gjorde ytterliggare en storhandling idag sen var vi bl.a på Cubus & H&M också. Blev mest handlat till pluttan såklart! Detta är nog första gången vi köpt hem 6 storpack byxblöjor! Hujedami vad vi är proppfulla av blöjor! Inte nog med att vi köpte två stora pack igår & redan har en oöppnad hemma! Ska vi gissa hur länge de räcker? Nej men vi passade på då City Gross hade halva priset på blöjorna! Låter kanske konstigt att säga det men... UNDERBART FÖR PLÅNBOKEN! Kostar annars ca 110 kr per paket!

Sen blev det lite kläder på Cubus, köpte ett par jeans, en tröja samt en luvjacka till pluttan samt en luvjacka till maken! Innan vi åkte sa jag att jag skulle köpa lite kläder till mig idag, istället blev det till dem! Jag glömde rent ut sagt bort mig själv! Men men, next time!


Imorgon ska vi bort, men på förmiddagen kommer en som ska titta på mina Orlando soffor. Hoppas han tar dem för jag vill bli av med dem & köpa min divansoffa istället! Håll tummarna nu!




Kommentarer ♥


BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvarar inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Fientliga kommentarer polisanmäls!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0