Kopplar av..

En liten update från mig! Ligger & myser i soffan med mina tre goa Birmakatter, så himla mysiga är dom! Är nyligen hemkomna! Idag har vi varit på dotterns kusins kalas, sen var vi hos min familj & åt god påskmat! Har haft mycket trevligt, men som alltid, borta bra men hemma bäst! Känns så skönt att äntligen kunna koppla av! Hoppas ni haft en härlig påsk! Puss hej!




Kommentarer ♥

Postat av: Mia

Så det är här du håller till! Jag tyckte väl det var lite klent med uppdateringar på gamla adressen. Bokmärker denna då. :D

2010-04-04 @ 01:58:51
URL: http://blogg.miawiborg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvarar inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Fientliga kommentarer polisanmäls!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0