Jag är så lycklig..

Oh my, vi har sagt upp hyreskontraktet på huset nu. Känns riktigt tråkigt, men det hade ändå inte funkat i slutändan då maken ska börja studera & vi halverar vår inkomst. Förstår ni mig nu? Det kommer bli mysigt att bo i en tvårumslägenhet tror jag. Skulle det inte vara det byter vi lägenhet igen!

Imorgon ska maken på arbetsintervju! Känns spännande! Han kommer dock jobba för samma företag. Håll tummarna! Jag är så excited inför lägenheten! Vi fick fria händer till att måla/tapetsera om. Känns kul! Denna gången kör vi nog helvitt överallt! Blir enklare att förnya med nya kuddar, gardiner, mattor etc, JAG ÄLSKAR JU INREDNING!

Nu är alla räkningar betalda också, skönt att få det gjort direkt! Sen har jag & dottern varit ute på äventyr idag. Bilder kommer senare! Ikväll ska vi storhandla! Måste även planera inför hennes 1 årsdag! Gud, vad ska jag baka för tårta?! Känns så svårt!! Har ni några idéer?

Sen är jag så jävla glad idag för mina föräldrar ringde idag & erbjöd sig att ha Picasso hemma hos sig. Han kommer få ett eget litet rum & till hösten ska de eventuellt bygga en rastgård till honom! Jag är så lycklig! Jag behöver inte hitta ett nytt hem till min finaste avelshane!! Jag har istället fått underbara personer som vill sammarbeta med mig! LYCKA!! Kommer givetvis stå för alla kostnader själv & betala dem för besväret!

Min underbara Birma Picasso..




Kommentarer ♥

Postat av: Lotta

Förstår att du inte vill lämna bort din katt, så det blir perfekt att pappa och Janina kan ha den.



Anton har alltid en tårta med vanliga tårtbottnar och sen som fyllning har han chokladpudding som en fyllning och mosad banan som andra fyllning och sen grädde på hela tårtan och sen uppe på tårtan varierar.



Elin får en marängtårta. Marängbottnar och en fyllning med lite vispgrädde blandade med hackade daimkulor och uppe på färsk frukt.



Kram

2010-03-25 @ 15:05:05
URL: http://lottasgrodyngel.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad skönt att de löste sig med Picasso :)

2010-03-25 @ 17:50:08
URL: http://www.pinklady.nu
Postat av: Josefine

Så ni fick lägenheten?

Förstår inte att ni orkar med alla flytter men det blir säkert bra för er.

2010-03-25 @ 20:41:56
URL: http://daggdroppe.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvarar inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Fientliga kommentarer polisanmäls!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0